Välkomna till Malins Namnsmycken! Min affärsidé bygger på att kunden själv designar sitt smycke och jag tillverkar det utifrån önskemålet och kunden får på så sätt ett personligt smycke. Alla kedjor går att få i önskad längd och jag stansar för hand bokstäver och siffror. Hör av dig så fixar jag ditt smycke!

Vanliga frågor

Vilka längder på kedjan finns det?
Som standard sätter jag 70 cm på halsbanden och 18 cm för tjej och 23 cm för kille på armbanden såvida man inte önskar längd. Jag kapar själv kedjorna så du kan välja vilken längd du vill.

Kan jag välja vilket smycke som helst i rostfritt stål?
De smycken jag erbjuder i rostfritt stål finns under kategorin "Rostfritt stål"

Vad är skillnaden på versaler och gemener?
Versaler är stora bokstäver (ABC) gemener är små (abc)

Kan man sätta glashjärtat inuti 22 mm och 21 mm ringen?
Nej, det är för stort. Endast swarovskihjärtat får plats inuti ringen.

Hur många bokstäver kan man ha på 22 mm ringen?
Max 20 versala eller gemena tecken inkl mellanslag.

Är smyckena nickelfria?
Jag köper metalldelarna som nickelfria men gör inga tester själv.
Rostfritt Stål är nickelfritt.

Hur lång är leveranstiden?
Jag postar 1-2 dagar efter jag sett betalningen på kontot. Posten tag 1-4 dagar på sig att leverera.

Kan jag välja versala typsnitt på stålringen?
Nej, endast gemena typsnitt får plats på stålringen.

Kan man välja vilken text man vill?
Jag stansar precis vad som helst under förutsättning att texten får plats

Kan man få text på baksidan av tagsen?
Nej, det går inte att stansa på baksidan då jag slår in bokstäverna med hammare och det lämnar märken på baksidan.