Välkomna till Malins Namnsmycken! Min affärsidé bygger på att kunden själv designar sitt smycke och jag tillverkar det utifrån önskemålet och kunden får på så sätt ett personligt smycke. Alla kedjor går att få i önskad längd och jag stansar för hand bokstäver och siffror. Hör av dig så fixar jag ditt smycke!

Läderarmband i härliga färger 300 Kr


Jag stansar den text DU vill ha.
1 cm brett armband i äkta läder med justerbart lås i rostfritt stål.
Det går in ca 35 tecken på 18 cm.
 Armbandet är ca 22 cm långt och försett med ett klämlås som du enkelt knäpper av
och sedan klipper du av läderbandet till önskad längd. På detta sätt passar läderbandet alla handleder. Se guide till vänster.
 Tänk på att klippa av lika mycket på båda sidor så texten förblir centrerad
Jag stansar endast med typsnittet ARIAL på läderbanden 
 
Finns  även som dubbla